.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
ماجرای فرزند لاریجانی در مجلس مطرح شد
(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند.

پوست‌اندازی به سبک اصلاح‌طلبی/ «یاران قرضی» برای تنفس بیشتر
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند. (ادامه)
علیرضا یونسی ويژگي هاي انسا ن هاي كريم و لئيم در قــرآن مجيد(يادداشت)
علیرضا یونسی(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
حمله روزنامه جوان به نایب‌رئیس مجلس/مطهری می‌خواهد دیده شود
(ادامه)
شمال نیوز: منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران با تاکید بر اینکه 50 نفر از اعضای لیست امید به لاریجانی رأی دادند، گفت که آنها گرچه میثاق نامه امید را امضا کرده بودند و عکس یادگاری با ما گرفتند اما زنبیل را جای دیگری بردند.
با لیست ما نماینده شدند؛ زنبیل را جای دیگری بردند
شمال نیوز: منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران با تاکید بر اینکه 50 نفر از اعضای لیست امید به لاریجانی رأی دادند، گفت که آنها گرچه میثاق نامه امید را امضا کرده بودند و عکس یادگاری با ما گرفتند اما زنبیل را جای دیگری بردند. (ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
اعلام عارف و سكوت‌ لاريجاني!
(ادامه)
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد. احمدي نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي کند
شمال نیوز: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.(ادامه)
روی برگه‌ رفراندوم 12 فروردین 58 چه نوشته شده بود؟ + تصاویر
طبق اعلاميه دولت موقت، در رفراندم 20 ميليون و 288 هزار تن (98 و دو دهم درصد آراء) به حذف سلطنت و برقراري نظامي اسلامي «بله» و 241 هزار تن «نه» گفته بودند.(ادامه)
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد. آنها كه در ليست هستند حق ندارد در ليست ديگري باشند
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.(ادامه)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد. مخالفان و حامیان عضویت سیدحسن خمینی در مجلس خبرگان چه می‌گویند؟(خبر)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد.(ادامه)
شمال نیوز: در مقابله و برخورد با حمله کنندگان، جای سازش و مصانعه نیست؛ رفتار و رویکرد انقلابی یعنی این و اگر هر کسی در عمل به وظیفه اش کوتاهی کرده، قوه ی قضائیه باید خاطیان را مطابق قانون محاکمه و احکام مقتضی را صادر کند.

گناه تسخیرکنندگان سفارت عربستان؛ خیانت به منافع ملی و مصالح نظام
شمال نیوز: در مقابله و برخورد با حمله کنندگان، جای سازش و مصانعه نیست؛ رفتار و رویکرد انقلابی یعنی این و اگر هر کسی در عمل به وظیفه اش کوتاهی کرده، قوه ی قضائیه باید خاطیان را مطابق قانون محاکمه و احکام مقتضی را صادر کند. (ادامه)
شمال نیوز : آيا زمان آن نرسيده به بهانه هاي واهي هم محلي بودن ، هم شهري و يا فاميل بودن ، آينده سرزمين و ديارمان مازندران عزیز را به تاراج تفكر قرون وسطايي نبريم ..... تفكر جزيزه اي ، قشري نگري ، نگاه قومي قبيله اي؛ هرگز!
شمال نیوز : آيا زمان آن نرسيده به بهانه هاي واهي هم محلي بودن ، هم شهري و يا فاميل بودن ، آينده سرزمين و ديارمان مازندران عزیز را به تاراج تفكر قرون وسطايي نبريم .....(ادامه)
صدور حکم پرونده ضاربان مطهری، تا دو هفته دیگر
19 آبان آخرین جلسه دادگاه حمله‌کنندگان به علی مطهری در دادسرای شهید قدوسی شهر شیراز برگزار شد. جلسه‌ای که به خاطر حضور شخص علی مطهری در آن متفاوت با سایر جلسات برگزار شد.(ادامه)
خاطرات فرزندشهيدهاشمي نژاد از روز ترور پدر
آغازين ساعات روز هفتم مهرماه سال ۶۰ بود؛ کلاس درس آقاي هاشمي نژاد در دفتر حزب جمهوري تمام شد. نفوذي منافقين که در کلاس درس ايشان شرکت مي کرد، نارنجکي را به کمر بسته بود. پس از پايان درس به سوي آقاي هاشمي نژاد قدم برداشت و ناگهان صداي هولناکي در فضا پيچيد... فرداي آن روز مردم مشهد براي تشييع پيکر او به خيابان ها ريختند و روزي تاريخي در مشهد رقم خورد... . حضرت امام خميني(ره) در پيامي به مناسبت شهادت او فرمودند: «ما در عين حال که از شهادت چنين جوانمردي فاضل، عالم و مجاهد متاثر هستيم لکن از آن جا که هر يک از اين شخصيت ها از دست ما برود،براي اسلام کمک و براي مخالفان اسلام لعن، نفرت و دليل ضعف آن هاست». (ادامه)
هويت حمله كنندگان به مطهري مشخص شده است
در جلسه فردا ۱۱ نفر به عنوان متهم حضور می یابند.که شامل ۸ نفر از مهاجمین و سه نفر از دانشگاه شیراز می باشند. (ادامه)
پایان تجمع معلمان با دخالت نیروی انتظامی
جمعی از فرهنگیان صبح امروز در اعتراض به بازداشت یکی از مقامات سندیکای معلمان در مقابل مجلس تجمع کردند.(ادامه)
معناي بند ميم وصيت نامه امام چيست؟
(ادامه)
مائده شيرپور فداكاري معلم منتي ندارد اما ما چقدر قدردانيم؟!(ديدگاه)
مائده شيرپور(ادامه)
سايت علي مطهري مسدود شد + عکس
(ادامه)
علی جنتی:به جناب هاشمی نزديك‌ترم تا پدرم
(ادامه)
جلسه‌امروز؛ مخالفت‌لاریجانی با تذکرمطهری
(ادامه)
حدود آزادي بيان نماينده مجلس
همه نمايندگان از آزادي برابر و برابري در استفاده از آزادي برخوردار هستند و هيچ نماينده‌اي نسبت به نماينده ديگر برتري ندارد. به همين جهت نمايندگان محترمي كه با ديدگاه‌هاي دكتر مطهري مخالف بودند به اصول قانون اساسي و آيين‌نامه داخلي مجلس كم توجهي كردند(ادامه)
برخي در مجلس مي‌خواهند وزير علوم شوند
به نظر من مجلس بايد نگاه سياسي خودش را كنار بگذارد و به صلاحيت علمي و مديريتي وزير پيشنهادي توجه كند. اتفاقاتي كه در جلسات استيضاح آقاي فرجي دانا و راي اعتماد به آقاي نيلي افتاد اتفاقات خوبي نبود و در اثر آن دو فرد انقلابي، متعهد و نخبه آسيب ديدند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.